NEWSPA 184 – SETEMBRE/OCTUBRE 2013

EN PORTADA

Nous blats, noves farines, nous pans

Investigadors científics, tècnics agrònoms, pagesos, farineres i flequers col·laboren en una recerca conjunta, tractant de millorar les propietats nutritives i sensorials del pa i recuperar sabors tradicionals. Fruit d’aquesta tasca i del creixent interès del consumidor, han proliferat noves varietats de blat amb les quals produir diferents classes de farines que, unides al toc personal de cada obrador, determinen el gust i la personalitat propia de l’assortiment de nous pans.

SUMARI

Andreu Llargués, nou president de CEOPAN

Andreu Llargués, president del Gremi de Flequers de la Província de Barcelona, ha sigut elegit president de la Confederació Espanyola de Fleca, CEOPAN, de la qual ja era president en funcions rere la renúncia de l’anterior president, Lorenzo Alonso, el passat mes de juliol.

NEWS GREMI:

– La Taula del pa, per fi en marxa

­- La fleca Santacreu, dels germans Bordas

News EMPRESA:

– El transport d’aliments a temperatura regulada

– Compatibilitat de la pensió de jubilació i el treball

RECEPTA DE PA. Pa de la tardor.

RECEPTA PASTISSERA. Mousse de fruites vermelles i brownie.

Versió PDF