El nº 223 de Newspa, març-abril 2020, en edició digital

La situació d’excepcionalitat que vivim com a conseqüència de l’estat d’alarma decretat per la pandèmia de la Covid-19 ha motivat que el Gremi de Flequers de la Província de Barcelona hagi decidit que l’última edició de la nostra revista Newspa es distribueixi només en format digital, davant la incertesa que l’edició impresa no arribés a temps als nostres agremiats i subscriptors.

Les mesures d’excepcionalitat d’aquests dies afecten la normal activitat d’empreses com les impremtes i les distribuïdores de publicacions, i és per això el motiu de la decisió del Gremi; ja que els nostre objectiu és que la publicació arribi en temps habitual als nostres lectors.

Així, doncs, l’edició nº 223, març-abril 2020, de Newspa està a partir d’avui al vostre abast en format pdf i revista digital.

A més, el Gremi en farà difusió a les seves xarxes socials. Per tant, estem convençuts que la revista digital tindrà, fins i tot, més audiència que la que tenien fins ara els exemplars impresos.

Descarregar la versió en pdf

Veure la versió en revista digital