« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

MASTER CLASS. MASSES MARE DEL MÓN I LASEVA BIODIVERSITAT.

novembre 7 @ 3:30 pm - 8:30 pm

MASTER CLASS
MASSES MARE DEL MÓN I LES SEVES BIODIVERSITATS.

Adreçat a

Professionals que desitgin conèixer el comportament de les masses mare a nivell científic i gaudir de l’excel·lència de la fleca.

Formador: KARL DE SEMEDT. (Bèlgica) Director de l’única biblioteca de masses mare del món.

7 i 8 DE NOOVEMBRE 2017

Durada/ Horari
10 hores. De 15:30 a 20:30 h. Dimarts i dimecres.

Programa

Jornada tècnica sobre l’ anàlisi i comportament microbiològic de les masses mare i ciència en aplicació amb les darreres tecnologies. Explicació dels diferents comportaments de la massa mare a nivell científic i la seva biodiversitat. La biblioteca compta amb més de 100 masses mare actives de tots els llocs del món.

Es realitzarà un repàs de les seves diferents elaboracions i conservació així com dels estudis realitzats durant els últims 30 anys. Des de l’aïllament dels bacteris i llevats al seu comportament dintre del pa, amb explicacions racionals i concretes a nivell científic.

PREU MASTER CLASS: 360 €+21% IVA= 435,60

Descomptes:

40% per a titulars o treballadors d’una empresa agremiada al GREMI DE FLEQUERS DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA.

216 €+21% IVA= 261,36€

10% segona persona o més de la mateixa empresa.

Forma de pagament: per transferència bancària al núm. de compte: ES0601821797370018000076. Referència “Nom empresa” i “Curs”. Parcialment bonificable per a aquells treballadors que estiguin cotitzant dintre del règim general de la Seguretat Social.

Lloc d’impartició
Escola de Flequers Andreu LlarguésC/ Calders, 32. SabadellCal Molins

Descarregar díptic

Informació i inscripció